Mensen voor morgen....

Hoe raak ik uit cadans en kom ik in balans?

Kies voor een unieke game!

Jonge mensen de kans bieden om rijker, volwaardiger, complexer, beter mens te worden. Het gaat hier niet om geld of bezit maar om mensen op te leiden die persoonlijke, sociale, maatschappelijke, economische en ecologische belangen evenwichtig met elkaar kunnen verbinden en combineren.

Sleutel competenties concreet laten ervaren geeft een diepe leerervaring.

Example image

Wat is er nodig?

We hebben mensen nodig die overeind blijven en het overzicht houden in de enorme informatie stromen die op ons af komen

Example image

Wat is er nodig?

We hebben mensen nodig die niet alleen goed kunnen redeneren maar ook positief en sociaal bewogen zijn.

Example image

Wat is er nodig?

Mensen die zichzelf volledig accepteren en van daaruit een bijdrage willen leveren aan een wereld in balans.

Example image

Wat is er nodig?

Het verwerven van complexe vaardigheden kunnen we zelden in ons eentje. #samenwerken #zelfinzicht

WELKE DRIE GROTE DOELEN MOGEN WE UITWERKEN

Eerst perspectief

Economisch

Veranderende economische modellen

Scholen moeten jongeren voorbereiden op de veranderende arbeidsmarkt. Geef jongeren een stevige basis mee aan skills die zijn kunnen gebruiken om nieuwe modellen te ontwikkelen die onze samenleving een verantwoorde stap verder brengt.

Tweede perspectief

Maatschappelijk - cultureel

Taal - Cultuur - Waarden - Normen

Vlot leren communiceren met openbare instanties en deelnemen in de huidige informatie maatschappij op een passende wijze. Kritisch denkende burgers die volwaardig functioneren in de complexe samenleving waarin zij leven.

Derde dimensie

Persoonlijke ontwikkeling

Eigenaarschap durven en kunnen nemen

Talent is een potentiële sterkte. Het heeft een stimulerende omgeving nodig om zicht te kunnen ontplooien. Met persoonlijke ontwikkeling helpen we mensen meer zichzelf te zijn door volwaardiger zichzelf te worden.

Vloerspel 21 st Century Skills Game

Ervarend leren

Wat leren luchtig maakt

Begrip vergroten door het te laten ervaren

De meest belangrijke factor die leren beïnvloedt is wat de eerder al weet. Stel dit vast en stem je onderwijs erop af!

Breid je basis spel uit met deze 48 delige kaartenset

DRIE PERSPECTIEVEN SAMENGEBRACHT IN ÉÉN UNIEK SPEL

Spelend leren - gewoon doen - geen theorie

Geloof mij..., als je een handleiding geeft of een training voorstelt aan een 12 jarige dan haken ze veelal af. Ze willen dingen opzetten, in de ervaring duiken, ermee knoeien en zien of en hoe het werkt.

De game combineert sleutel competenties met concrete opdrachten. Daarmee duiken de spelers er vol in, kunnen ze uitproberen en zien hoe het werkt en aanpassen aan eigen omstandigheden.